Kampen Fortsätter !

I måndas bestämde jag mig för att börja äta lite smått igen, det har funkat bra, men min mage är i chock tror jag. Haha.
jag äter lite o nyttigt och tränar min fotboll, men känner att jag skulle vilja träna mer. så jag får klura ut vad det är jag vill.
men denna vecka har gått fint, det är bara att fortsätta att kämpa. Jag är nöjd med min kamp i tre veckor klarade jag mej :)
ett helvete har det varit men jag har verkligen lärt mig saker speciellt om mej själv, vi va o handlade massa nyttigt i tisdags o man blir nästan som bestatt för att hitta massa nyttigheter, martin gick bara o skrattade åt mej men igår sa han att han va sååå stolt över mig, roligt att höra :) 

Träningen går bara bättre o bättre, eller JAG blir bara bättre o bättre så efter varje träning kommer jag hem till martin o skryter om hur glad jag är o hur stolt jag är över mig själv. Det va länge sen jag hade en sån skön känsla om att va stolt över allt jag klarar av i mitt liv :) Det går framåt iaf !!

Igår va jag hemma hos min underbara vän Anna, vi pluggade o va riktigt duktiga, vi är juh ett kanoners team, eller hur gumms? ;P. Så skönt o kunna plugga tesammans istället för att sitta själv o se ut som ett frågetecken ;P 
Jätte fin lya hade dem med, fick träffa hennes trevliga Kille o hennes mysiga kissekatt som va mer än sällskapssjuk.. hihi

Ikväll blire bowling och Tacos med fotbollslaget, det ska bli jätte skoj :)
Imorrn ska vi på Cup i Valla, sen på kvällen ska jag, catten o Ellen bjuda Jasmina på lite bowling (som födelsedags present) ser jag framemot.
Söndagen blir att umgås med min älskade Marw ♥

Ha en härlig Helgl Allesamans !!

PussKraaam
// Ina

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart gumman, vi är bästa teamet ;) haha!

Det får bli fler pluggstunder hos mig, vi fick mycket gjort, fast vi körde fast ett par gånger. Det är då det är så skönt att ha en till vid sin sida, så man inte ger upp, utan ist peppar varandra att gå vidare på nästa fråga, eller vad du nu än är :). Hoppas din helg blir underbar. Jag kan knappt röra mig, äsch, det var värst igår kväll. Var iväg och solade och efter ett par timmar kände jag hur jävligt det stramade. Så nu är jag som en kräfta på rygg och bakdel, najs och så skönt (not). Jag hoppas du laddar inför nästa fredag :) PARTY!

Puss puss <3

2009-03-20 @ 13:47:16
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: You´r Love

Mmmm Hoppas du får det bra det förtjänar du. Längtar till söndagen må du tro...;-)

Saknar dig sexy kyss

2009-03-20 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback