PARTY!!

Mycket har hänt men orkar inte berätta. hihi

Ikväll ska jg dricka mig full för första gången på fem veckor... spännande ;P
Blif förferre hos syrran sen ska vi ner o discobowla o käka tacos sen efter det ska vi hitta fest sen bär det av  te SAFIREN (scotts) hehe ska bli så roligt, det är med jobbet vi ska discobowla o käka med.
Men sen ska jag, syrran Anna o Helena till Safiren ;) det ska bli så HIMLA skoj !!!
Jag Är Laddad Te TUSEN ;)

Imorrn så blire FotbollsCup.. Mindre spännande, får se om jag ska va med men ska med o kolla iaf :)
På kvällen får vi se om det blir fest eller mys hemma...

På Måndag Börjar Jag Med Dieten IGEN !!
Yeeeh !!


Vi Ses På Stan !!

Puss

// Ina


♥ PARTY MED DESSA PÄRLOR IkVÄLL ♥



♥♥♥                            ♥  LOVE ♥                                     ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback