Barnvakt o Plugg !

Är barnvakt åt felix idag, han kom o väckte mig kl 8.oo, trött som ett as men jag va tvungen o gå upp, jag är ganska sliten idag efter matchen, vi förlora med 1-0 igår o jag är fortfarande förbannad... Men men det är ju inget vi kan göra åt nu !
Jag fick umgås lite med angelica igår kväll så då blev jag på lite bättre humör, Tack Babe För Att Du Finns ♥

Jag ligger jääävligt risigt till angående skolan just nu, jag vet inte vad det är med mig men det går inte speciellt bra, skoltrött kanske.. haha, nee jag måste försöka att plugga idag men det känns lite elakt mot felix, måste ju umgås med honom oxå :S Sen ikväll ska vi till syrran för hon fyller idag:) Imorrn ska jag o mamma åka till örebro, för att jag ska till doktorn och sjukgymnasten med mitt lillfinger, det har gått ett halvår nu o då ser man slutresultatet av fingrets läkning, vilket är totalt kasst så vi får väl se om det blir nån mer operation...
Ha en bra dag, Vi hörs !!

JAG VILL HA FREDAG !!

/ Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback