Can’t understand !!

Imorse när jag vaknade o stallde mig på vågen blev jag glad, jag MÅSTE kämpa vidare....


Den senaste tiden eller ända sen jag började med allt som har med viktminskning att göra så har jag blivit världs deprimerad, mitt humör går verkligen upp o ner hela tiden, jag har ingen kontroll på mitt liv, jag har blivit en helt annan person, det är riktigt jobbigt o sorgligt, o jag skäms över att jag har låtit det bli så här, ni som har kännt mig bra länge vet att jag inte är den personen som är innåtbunden o deppig, men ni som nyss har kommit in i mitt liv, ni har lärt känna mig under mina svåra år, inge kul alls... jag försöker verkligen ta tag i det här men det är så svårt o göra allt själv, jag brukar kunna luta mig åt martin men han har sina egna problem, det har verkligen varit mycket skit både för mig o marw o det har bara blivit för mycket o jag orkar inte längre...
Men men livet går vidare o man måste kämpa på...

Jag har haft äran o lära känna världens goaste person, jag är så jävla glad att du finns i mitt liv, vi har inte kännt varandra länge men jag tror du känner mig bäst, eller så äre att du verkligen bryr dig, o jag vill tacka dig för att du finns där, det betyder massor !! jag behöver verkligen en vän som dig just nu... men det är jobbigt oxå att du vet så mkt om mig, eller du vet om mitt mörka, men jag är jävligt glad att du bryr dig, det finns andra som vet om detta men dem säger inget, så jag vet vilka mina riktiga vänner är... Tack Gumman ♥


Idag ska jag plugga o sen ska jag föröka o städa o överraska marw, för det ser ut som skit här just nu....
På freda ska jag o brudarna till örebro o festa, det ska bli skit kul ;) Längtar verkligen !!
Jag ska försöka ta mig ut o springa av mig lite fläsk senare oxå !!

Ha det så bra !
Kram
// Carina


Kommentarer
Postat av: Charlott

bra de..

humöret kan svänga, du kör väl drinkar igen va? sen att du kanske vill så gärna med,o sen när man ser svaret o det inte stämmer överens med det man vill så blir man galen, ledsen deprimerad, men du har ju varit jätteduktig. och va glad för det du har gått ner.. det syns på dig jättemycket. men det är sjukt att allt ska kretsa runt viktminskning. men ja är precis likadan. ses i morgon o tänk inte så mycket.. kramilikram

2009-05-06 @ 13:04:10
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart du inte ska gå igenom detta själv gumman. Finns alltid här om du vill snacka. Du säger till om och när du vill och orkar. Jag är så glad att jag lärt känna dig också. Vi är så lika på många sätt. Du ska inte må dåligt! Om du vill så tycker jag du ska haka på det jag håller på med, viktväktarna. Då har du nån du kan bolla dina tankar och ideer med. Du kommer må bättre genom att få i dig nyttig mat ist för att dricka pulvret tror jag. Det är bäst på lång sikt.

Vi måste ta våran vinkväll snart så vi kan snacka och skratta lite, och kanske spela in en sån fyllevideo vi gjorde näst sist, hahaha. :D

Puss ses imorgon darling.

2009-05-06 @ 14:04:38
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Charlott

vad stod det på då..

idag har ja varit duktig.. jag o ante har städat hela lägenheten. sen nu har ja duschat lill skruttan så slipper ja göra det sen när hon är trött och tjurig..



dax att blogga lite med.

2009-05-06 @ 14:32:00
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Charlott

JA det menade jag..ja du e dutti fast vädret inte är så roligt.. ja hatar verkligen att gå speciellt när det är tråkväder. som tur är finns friskis,.=)

2009-05-06 @ 18:03:32
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Charlott

missade en kommentar..

om de e drinkar du dricker så förstår ja att du blir hungrig, kan tänka mig att humöret inte blir det bästa, ja skulle aldrig palla med det.

2009-05-06 @ 19:03:29
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Charlott

blir nog ändrat snart igen då jag blir uttråkad.. =)

2009-05-07 @ 16:53:20
URL: http://chicanika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback