IngeBorg !

Ingeborg har namnsdag idag... vilket jag heter i mellannamn.. HAHA

Min Kära fia ringde nyss, så trevligt o prata med dig gumman... Älskar Dig Massor Min Vän ♥

Jaha här sitter jag som vanligt i min soffa, framför datorn o tittar på tv samtidigt !
jag ska försöka att ta tag i pluggandet idag igen, jag har bara ett prov kvar att göra sen är jag klar med Geriatriken... 

Ska försöka att städa lite ute på altanerna så att vi kan vara där ute imorrn, 
Imorrn äre äntligen dax för party, om alla kommer som har sagt att dem ska komma så blire typ 30pers, roligt värre ;)

Ikväll blire att spela match mot Kaik och jag hoppas verkligen att vi vinner... 

Maria va över här förut o tog en kopp te, fick prata av oss lite, mkt skönt.. Tack...

Vi hörs.. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag måste ha klarat provet. Det blir absolut godkänt, det vet jag. Hoppas såklart på högre betyg :). Hur går plugg för dig gumman?

Yes det är nya klänningen. Himla snygg. Får se vad jag ska ha till bara.

Ses imorgon babe. PUSS <3

2009-05-28 @ 19:50:24
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Sophia

Älskar dig oxå gumman hur mycket som helst..<3<3

2009-05-29 @ 11:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback