Länge sen !!

Det va ett tag sen jag uppdaterade !
Jag kanske ska berätta lite om vad som hände förra helgen..

Fredagen så skulle jag o ett gäng brudar dra te örebro o festa loss lite, men det slutade med förfest hos syrran o sen drog vi till norrköping istället, o ägde heeela Stället =P  haha.. det va tråkigt bara att en del bangade, men vi va fyra partypinglor som hade super skoj ;)
Lördagen va seg, jag o martin skulle shoppa lite kläder men hittade inte ett skit, på kvällen hade jag bjudit hem några flickor på tacos o film, mkt trevligt :)
Söndagen va det Match som gällde, vi vann.. jävligt skööönt, o vi va få avbytare så jag spelade heeela jääävla matchen.. Helt otroligt!! Haha

Veckan som gått har det varit skola, barnvakt osv... Jag har varit världens tröttaste denna vecka..o vet inte varför, Mindre kul...

Ikväll så ska jag o hela min familj + respektive hem till mina föräldrar för lite grilla.. ska bli himlans trevligt!
Imorrn så ska nog jag o martin pula lite här hemma, sen ska jag åka o titta på herrlagets match o samtidigt stå i kiosken då...
På söndag blire match igen, hoppas på vinst, men man vet aldrig !!

Idag har jag varit lite duktig iaf, jag har klippt gräset, ska hänga tvätt o tvätta oxå, sen ska jag hoppa in i duschen :)
Har legat i hängmattan nu en stund o solat lite, det va förjädrans skööönt !
Ne jag har inte så mkt roligt att bjuda på...
Vi Hörs, Ha en Skön helg !!


Puss Kram
/ Ina
                                        
Min Underbara Snygging, Du är det Bästa Som Finns På Denna Jord,
Finns Ingen Bättre Människa I Denna Värld, Du Är BÄST !!
♥ÄLSKAR DIG Med Hela Hjärtat ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser ut som om det är mitt linne du har på di ;)

2009-05-16 @ 13:39:44
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/
Postat av: ina

haha, jaaa vi är hemma hos dig då tom ;)

2009-05-17 @ 16:52:35
URL: http://inaae.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag har beställt. Åker den 2/7. Det blir med Kristoffer + min familj och några vänner till oss som det ser ut nu.

Men Helena och jag pratade lite om att dra ihop ett tjej gäng och dra iväg med Birka Paradise. Ska gå in och kolla priser nu tänkte jag :)

PUSS

2009-05-20 @ 13:22:57
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack raring :)

Hur går det för dig? Håller du på eller har du lagt det åt sidan?

PUSSAR <3

2009-05-22 @ 13:44:20
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Din Älskling

Mmmm Tack älskar dig med sexy.. Saknar dig som fan sitter på jobbet och vill hem nu...!Kyss

2009-05-28 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback