Operation...

Ni som inte vet så har jag problem med ett lillfinger, december förra året så skar jag av båda senorna i fingret så jag fick operera mig o ha gips o grejor, ena senan har blivit bra men senan som får toppen på fingret att röra sig har antingen gått av eller växt ihop med den andra senan, för jag kan inte röra på lillfingertoppen :( 
Så igår åkte jag o mamma till örebro för mitt sista besök hos doktor och sjukgymnast, doktorn förklarade att det blir operation för att fixa senan, antingen blir det en stor eller en liten operation beroende på om senan har gått av eller bara växt ihop med den andra senan. Detta kommer att ske nån gång i oktober. Roligt värre...

När vi hade varit på sjukan så åkte jag o mamma för att inhandla en klänning till mig som jag ska ha på fredag :) Jag hittade en fin klänning :) sen åkte vi hem både jag o mamma somnade nästan på vägen hem hur trötta som helst, fast vi inte hade gjort ett skit... men mamma va snäll som körde, jag kom hem och skulle föröka att plugga men kunde inte hålla mig vaken så jag gick o vila en stund sen vare dax o fixa mat, sen vare bara att plugga, jag blev klar med en inlämningsuppgift, så nu har jag en inlämningsuppgift kvar o ett hemprov.. så jag ska plugga hela dagen idag !!

Imorrn har vi match mot kaik, hoppas vi vinner...

Fredagen är snart här.. ÄNTLIGEN !!

PK
/Carina


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är med pluggandet. Jag får inte mycket gjort känns det som (gillar inte hemplugg). Prov imorgon, har läst endel och ska läsa lite ikväll med. Hoppas det räcker.

Vad vart det för klänning du köpte? :)

Puss

2009-05-27 @ 16:59:36
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback