PARTYyyyyyyy!!!

Jag har väldigt brottom nu känns de som, jag ska åka te flen o hämta min bil sen hem till syrran sen ska vi göra oss klara.. för ikväll är vi ett gäng som ska te örebro o festa loss, det ska bli as kul, hoppas på att träffa nytt o trevligt folk ;)

Igår så gick jag i skolan, sen hämta jag bror i skolan sen hem till mamma o pappa, min älskade lillebror fick en IG-varning igår, för att han inte hade lämnat in ett par uppgifter som han redan hade gjort galant men läraren tyckte att han skulle göra om det CP.... men iaf jag o bror kämpade på som fan, vi va riktigt duktiga o blev klara med det mesta... Sen blev det träning, skööönt, sen hem till mamma o pappa igen för att se om brosan behövde nån mer hjälp, o sen när jag o bror satt på hans rum o greja(vi har bytt mobiler) så kommer mamma o pappa upp med en jätte söööt liten bukett blommor (som dem plockat i trädgården)som doftade underbart, o gav till mig plus 50kr i namnsdagspresent ;) gölligt av dem ;) sen när jag kom hem så sa min man att det låg någe på sängen åt mig, jippiii, då hade han fixat en stooor t-shirt åt mig (som jag har tjatat om) som jag ska ha på träningen sen.. hihi
ÄLSKAR MIN MARTIN
imorrn ska jag va dung bakis o då ska jag o min älskade marw åka o shoppa för fulla muggar, ska bli super sko ;)

Ne nu är jag as stressad, men ha en bra helg allihop :)

PUSSKRAM
/ INA

Kommentarer
Postat av: Charlott

jo min fina lösa hud..haha

2009-05-10 @ 12:26:22
URL: http://chicanika.blogg.se/
Postat av: Charlott

har ju lös hud jiuh.. inge roligt.. men får väl se hur många utbrott jag får i sommar... stackars ante=) de e ju han som får lida...

2009-05-10 @ 14:05:57
URL: http://chicanika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback