SkäggMuff !

Jag har blivit riktigt dålig på det här men det är ju så mkt annat viktigt man kan hålla på med, jag tror jag ska försöka börja med att skriva många, små korta inlägg :) hehe men inget jag lovar ;)

Helgen har vart kanon, som vanligt :) jobbat lite umgåts o myst med min älskling,

igår glodde jag angelica o martin på värsta grymma filmen, sen sov angelica över här, så imorse tog jag o angelica (martin jobbar) en fin frukost, sen skulle vi gå ut o klippa o trimma gräset (angelica va så gullig o hjälpte mig) haha men våran trimmer gick sönder så angelica gav upp, jag klippte gräset men agregatet på klipparen dog, så jag gav oxå upp, det är så typiskt när man väl försöker o va duktig.. haha
men vi satte igång o rensa o vattna rabatterna istället, nu har vi ätit lunch o snart ska jag åka o spela match o angelica ska träna :) Tack underbara du ♥ Hihi....

Det ända jag kommer att längta till dennna vecka det är att fredagen ska komma snabbt, då är det nämligen dax för PARTY hemma hos mig, jag hoppas på mkt folk o kanon väder :)

Ne nu ska jag ladda inför Matchen, vi spelar mot serie ettan :S vi ligger tvåa så vi får se vem som tar hem segern idag ;) 

 Puss o Kraam
/ Ina

  Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback