That old me is dead and gone !

Jaha valborg va mkt rolig, träffade massa folk som man inte umgås med alltför ofta, o det va jävligt kul !

helgen har vart kanon, fredagen va man bara seg, lördagen höll vi på massa på tomten, jag brände mig skapligt på ryggen, solen tog redigt så jag är knall röd på ryggen, fast det börjar bli bättre... På kvällen va vi bjudna till catten o danne som bjöd oss på jätte god mat o sen blev det film. mycket trevligt.. Tack !!
Söndagen gjorde jag inte så mkt, vi hade match på kvällen, VI VANN MOT VALLA ;) så jäävla skönt !!

Idag har jag försökt o plugga, men blev avbruten av en kär gammal vän som jag har setat o pratat med på msn i tre timmar, det är så kul o prata med han HAHA
så det har inte hänt så mkt på pluggfronten, snartt kommer martin hem o då blire storstädning som gäller.. SUCK !!


jag vet inte vad jag ska göra,
eller vem jag ska prata med,
Det finns så mkt jag skulle vilja, prata,diskutera,skvallra om,
jag skulle vilja gråta o skratta.....MASSOR...
det är så mycket så mycket... FÖR MYCKET, jsut nu ....


// ina

Kommentarer
Postat av: Hanna

I´m here for you, when ever you need me! <3

2009-05-04 @ 19:48:41
Postat av: Anna

Du vet att du alltid kan prata med mig, vännen!

Kramar om!

2009-05-05 @ 10:29:21
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback