Äntligen....

Äntligen är jag trött, hoppas bara på att jag kan somna sen när jag väl ska sova...
Har varit speeeeeeeeeeedad hela helgen, martin tror att jag går på uppåttjack.. haha
va helt slut i kroppen igår kväll, så jag trodde jag skulle somna som en stock, men ICKE, kl 23 stängde jag av allt och skulle sova, vid 01 vaknar martin o kollar om jag sover, NEJ det gör jag inte, min hjärna jobbade som satan, allt bara snurra i mitt lilla huve, den vägrade att koppla av, martin byter plats med mig, kramar om mig hårt o säger att jag måste sova, mmm lättare sagt än gjort, men jag somnade efter ett tag.. den lilla kärleken jag fick hjälpte :) Kan iaf lova er att denna helg har jag fått MASSOR gjort, martin kan inte förstå hur jag orkat eller hunnit, han bara skrattar åt mig, det har varit likadant idag, jag börjar själv undra om jag knaprar piller, men jag tror inte det.. haha ! 
Jag har ALDRIG tvättat mina fönster, inte när vi bodde istan heller, så idag har jag tvättat fönster för första gången, oooh jisses vad det va nödvändigt, snacka om att mina fönster är fina för första gången (Y)

Idag har jag varit hos mamma, vi bakade MASSA bullar, första gången jag bakat Egna bullar.. Jag är så himla duktig måste jag säga, GODA som satan blev dem :) Så, Välkomna på fika !!

Imorrn får vi se vad jag ska hitta på, städa o tvätta lite kanske :)
På kvällen ska vi på kalas, Lillebror fyller hela 17 år... Snart vuxen det lilla livet :)

På onsdag mina kära läsare, då jävlar blire förändring, får se om det blir bra eller ej, men jag hoppas det blir snyggt :) SPÄNNANDE !!

Torsdag Ska jag fika med Penny, trevlans, länge sen man såg den damen !
På kvällen blire träning !

Vad fredag, lördag och sändag bjuder på får vi se !

Nu ska jag se om jag kan lägga mig i soffan o koppla av, det är inte min starka sida nu för tiden TYDLIGEN !
Suck....

Jag fick ett trevligt sms igår kväll av mina pärlor, mycket roligt att höra att ni har det bra o att ni lever :)

PussKraaam

/ í∩∂






Kommentarer
Postat av: Hanna

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-24 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback