Bad Romance...

jaha det här med att blogga går ju verkligen upp och ner, precis som allt annat...

I veckan har jag tränat, umgåts med fina människor osv..

Helgen då..
I fredas va jag o marw o simma, sen tog vi en rajd på stan sen åkte vi o käka..
Martin drog på möte och jag drog till vingåker..
Sen på kvällen så åkte vi hem o kolla idol o myste..
Lördagen fixa vi med våra bilar, bytte däck, städa o tvätta dem, sen lite handling på BPs..
Kvällen blev det tacos, Bastu, och film med snuskisarna <3

Idag har jag o marw rensat nästan varenda vrå här hemma som är fulla med skit, skönt att få lite ordning..
Nu är marw på möte och jag har en stund för mig själv, skönt ibland med ensamtid, det behöver vi alla.
Ikväll ska vi till Perssons o käka lite mat o umgås, alltid lika trevligt..

Nästa vecka bjuder på en hel del förändring, Hoppas jag iaf.. Ska bli himla spännande :)

Här om dan när jag o martin skulle glo film, så satte vi igång våran gamla stationära dator, som är direktkopplad till tvn och till bra ljud osv, ÄLSKAR den datorn, har ALLT på den, Bilder musik osv...
Men ni kan ju ge er fan på att den jävla datorn har pajjat nu, så ALLT som man har på den datorn och då menar jag att vi har ALLT på den datorn, jaaa det har vi nog förlorat vid det här laget... Blir man ledsen o förbannad då eller... SUCK...
MEN det positiva med det är att vi måste köpa helt nya grejor och det tackar man ju inte nej till ;)
Den här bärbara datorn vi har, den har nog oxå gjort sitt snart, så det blir bara att köpa nytt, men när det blir lär vi la se... hehe...
Aja, Shit Happens...


Nån Som Vill Ha En Kattunge, Hane, Heter Morris, Är typ 14veckor... Nån ???


Hörs !

--------

Saknar Dig, Kom Hem NU !!


Kommentarer
Postat av: <3

ÄLSKAR DIG UNDERBAR

2009-11-22 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback