Big Sky !

Fredagen va underbart rolig, jag, catten, hanna, ullis och angelica satt hemma hos syster o flumma när vi drog vidare har jag ingen aning om.. men vi drog till jenny iaf o det va roligt :) Sen drog jag, hanna o catten till safiren där vi svängde våra lurviga ;) Sen drog vi o käka sen hem te syster o sova, vi tre sov i samma säng... haha mys.. Tack för en underbar kväll girls och en trevlig bakis dag <3
Jag somnade runt fem och vakna vid tio dan efter så ni kan ju ana hur trött jag va igår... USCH... jag har aldrig varit så jävla trött... Igår va vi bjudna hem till mor o far på middag mycket gott o trevligt <3

Idag har jag plockat lite här hemma o ikväll blire väl vingåker antar jag :)

Nu har mina kattbebisar fått nytt hem eller aa iaf två av dem, den tredje ska bo hos mig... så himla mysig men han saknar sina syskon kan jag säga, speciellt korven, dem gjorde allt tesammans så morris är väldigt ensam men det gå väl över hoppas jag...

Höres !

/ INA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback