Forgive me !

Igår fyllde lillebror hela 17år, tiden går fort när man har roligt. Ett STORT Grattis till han iaf...
Igår vare mest soffhäng som gällde för min del, skönt vare :)
På kvällen åkte vi till marmorbyn för att fira broder, sen hem o sova...

Idag gick jag upp kl 7, lääääänge sen jag gjorde det... Men jag skulle lämna in Ziiha för hon ska steriliseras idag, när jag väl va framme för att lämna av katten så inser jag att stället har flyttat, men frågan va ju bara VART? haha.. inget nummer hade jag till kliniken heller... hmmm vem ringer man då??? JO man ringer martin, (vilket jag alltid gör så fort jag får problem) och martin ringer en kompis, sen vare fixat och jag hittade rätt tillslut, och vilket ställe sen då, helt nybyggt värsta fina måste jag säga, än det förra rucklet dem hade... Tummen upp !

Jaha vad jag ska hitta på nu det får vi se, jag har några alternativ och jag vet vad jag vill göra men jag vet oxå vad jag borde göra.. Hmm svårt val !! Hehe

Senare idag kommer ramona hit, hon ska fixa mitt hår, jag har inte talat om för nån vad det är jag ska göra (inte ens Marw vet).. Ni får se resultatet sen :) Hihi... SPÄNNANDE !

Nehe göra nåt vettigt eller soffläge ??

Tjingeling
/Ina



MIN MARW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback