Förklaring !

Eftersom folk inte kan komma till mig o fråga saker som dem undrar över så äre svårt för mig att få förklara, men eftersom jag vet att ni undrar så kan jag ge er en förklaring här, fast tycker inte att jag har så mkt att förklara men, aaa jag vet inte riktigt... efter som att en del undrar, och snäll som jag är så ska jag skriva lite här...

Jo frågan är så (
som jag fattar det ) vad säger martin om att jag umgås med Andreas... Eftersom andreas är mitt x osv...

För det första, Det är hundra år sen jag hade ihop det med han.. Och jag pratar med många av mina x idag.. Är det förbjudet eller..
SNÄLLA väx upp !

Jag o martin litar så pass på varandra så att vi kan umgås med vem fan vi vill oavsett kön, herreguuud vi är väl inga småbarn längre, så martin säger faktiskt inte så mkt om att jag umgås med Andreas...
Jag o andreas har känt varandra i så många år och jag trivs att vara med honom, det finns inte många människor som jag kan lita på och som jag trivs med men med den människa gör jag det och det skulle aldrig martin ta ifrån mig.. jag älskar martin mer än nåt annat o det vet han, så varför skulle jag inte kunna umgås med andreas, bara för att han är kille eller ?? 
 
Vissa människor har så störd syn på saker o ting...
När man är i ett förhållande då kan man tydligen inte ha en kompis som är av det motsatta könet, MEN då ska jag tala om för er att det kan man absolut, det enda som står i vägen för det är din och din partners svartsjuka och  dåliga självkänsla, jag vet
PRECIS vart jag har martin och han vet PRECIS vart han ha mig...
Alla är jätte chockade över att jag umgås med en annan kille, jag tycker det är skrattredande...

Väx upp,  för det har iaf jag o martin gjort !!


Kommentarer
Postat av: marw

Helt rätt jag älskar dig. Det är vi 2 skit i va andra tycker du har ingen anledning att behöva förklara för dom, räcker med att säga att vi ligger runt hahaha inte direkt love you kyss

2009-11-22 @ 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback