Kläder !

Gårdagskvällen spendera jag e stund hos Andreas, alltid lika trevligt att ta en kopp o snacka lite skit med den människan <3

Idag så har jag beställt en massa kläder, så himlans kul... jag brukar inte vara den som beställer kläder från internet, men fick hem en katalog här om dan o jag kolla igenom den igår och då blev jag helt lyrisk, fanns ju massa snygga saker och min snälla älskling sa åt mig att jag skulle beställa.. JA TACK... så om en vecka kommer första lasset ;) Me Like !

jag har en redig knäkatt, Morris heter han och han kan verkligen inte ligga nån annanstans än på mig eller martin funkar oxå bra ibland... han är så himla mysig, men kan säga att det är påfrestande för han vägrar lixom, han ska bara ligga på en... han är ju för söööööt <3

Imorrn ska jag åka o ta bort stygnen i fingret och träffa sjukgymnasten... hoppas det blir bra :)

Usch vilket kallt väder det är idag, blåser som satan o det hare ju gjort heeela natta oxå... SUCK....



Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback