Läskigt !

I onsdags åkte jag till Andreas, han hade fixat en film jag gärna ville se.. som ni kanske vet så ÄLSKAR jag skräckfilmer <3 Denna film va helt otrolig, jag o Andreas mådde inte särskilt bra efter vi sett den... Bästa filmen jag sätt på länge.. Jag va tom livrädd innan jag somnade på kvällen och livrädd alla gånger jag vaknade på natten och får rysningar så fort jag tänker på filmen... Me Like.. En trevlig kväll med andra ord :) Och det snöade som faaaan i vingåker den kvällen, jag gjorde tom en snöboll, jag ville ha snökrig men då skulle jag ha blivit dödad, så jag la ner den iden ;) Iaf jag hade feta problem på vägen hem för mellan v-åker o k-holm så vare förbannad mkt snö så jag va påväg ner i diket ett antal gånger, då va jag inte kaxig kan jag säga.. men jag kom hem tillslut iaf :)

I går så stod det mys på menyn på kvällen vare träning, mkt skööönt...

Idag har jag varit o simmat med Syster, sen har jag varit assistent till min kära mor som hoppar på kryckor, jag hjälpte henne o handla osv, sen åkte jag, mamma, pappa o marw till morfar o mormor för lite fika, det va himla trevligt <3

Sitter här o väntar på ett stort lass med kött som vi ska packa sen o frysa in, väääldigt ekonomiskt ;)
Efter det får jag se vad jag ska göra, martin ska iväg på konsert ikväll mellan typ nio till tolv, så jag får se om jag åker till syster o kollar film eller nåt :)

Imorrn äre party som gäller i mamorbyn med fotbollsfolket ;)

Ha en bra helg !
PussKraaam
// INA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback