New Moon !

I tordags tog jag en pizza med Penny, det va trevligt, ett tag sen vi träffades, så det va skoj :)
Sen åkte jag o träna..
Fredagen åkte martin på möte och jag åkte en snabbis till Andreas, Sen Åkte jag o marw på bio, vi såg 2012, en mycket bra film, rekomenderar den...
Igår så hade vi ju ett UNDERBART väder, solen va ju framme heeela dan *me like* Jag marw isak o gunnar va ute i skogen o högg ved, eller jag gjorde inte så mkt, först tog jag och rufus en lååång promenad, himla härligt. Sen hem o käka lunch sen ut i skogen igen, Senare åkte jag o gunnar iväg för att hitta julgranar, vilket vi gjorde, INTE lå¨ngt kvar till jul jue, Nästa helg får man ju börja pynta :D MYS !

Ikväll blire bio igen, men denna gång med Brudsen, vi ska se Twilight- New Moon :D
Vad veckan bjuder på får vi la se :)

Haha jag gjorde värsta tabben förut, jag hade duschat och gjort mig redo för att åka in te stan (bion), fick panik då jag såg att jag va lite försenade, fixa o dona och va redo att dra, då jag kollade klockan en gång till och tänkte efter, vare verkligen nu vi skulle träffas eller ?? hmm, neeee det är ju för fasen en timme kvar.. haha jag i ett nötskal, tur att jag tänkte efter innan jag åkte iväg, hade ju inte varit så kul o komma på att jag tabbat mig när jag väl va i stan.. haha... Så det kan bli....

Vi Hörs !!

/ Ina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback