Strömlös!

Igår kväll tänkte jag åka till syster o kolla film, men hon dissa mig :(
Martin drog ju vid nio o jag blev helt själv, men jag hade ju idol o titta på så jag tänkte att jag kunde ha en myskväll helt själv, MEN strömmen går vid halv tio, HELT jävla svart blev det, fort letade jag fram en tändare för att tända MASSA ljus mysig vart det, men jag va lite smått rädd, faaan för o sitta själv i mörkret och tyst vare oxå kan jag lova, neee usch det va inge skoj.. så jag ringer till mamma för o kolla om dem va hemma.. Det blev en liten tripp till marmorbyn så kvällen slutade skapligt :)

Idag ska jag sega.. MEN ikväll blire PARTY, ska bli jätte skoj :)

Nehe äta lite frulle kanske !!

Hörs !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback