Usel...

jaha då hare gått ett tag igen då...
veckan har flytit på och det har hänt både det ena o det andra...
Helgen har varit rolig och mysig..
Fredagen vare fest hos syster och sedan harrys, mkt skoj...

Gårdagen vare mys som gällde heeela dan, jag o marw låg i sängen heeela dan, älskar såna dagar :) Men till kvällen orkade vi flytta oss till soffan iaf :)

Idag har vi handlat lite skit o så sen fixat lite hemma...
nu är marw på möte o jag sitter hemma o myser med katterna :)

Imorrn så ska jag hem till mamsen o baka återigen, men denna gång blire lussekatter o pepparkakor, Gott !

Annars vet jag inte riktigt va veckan bjuder på, men det visar sig väl !

Hare !

Kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback