Fest !

Igår va jag barnvakt åt felix o vi spelade bara en massa Xbox, himla roligt hade vi ;)
Jag klarade sen ut hela spelet vilket inte är så kul, vad ska jag nu sysselsätta mig med :( 
Aja jag får väl börja med ett annat så småningom....
Träna gjorde jag igår oxå, himla skönt att få röra på fläsket...

Ikväll då nalkas det fest med mina söta, det ska bli himlans kul, vi ska va hos syster först o pumpa upp humöret om det nu behövs, Tveksamt ;) Sen ska vi till Penny på inflyttnngsfest, har även fått en inbjudan till Tove för festligheter så får se om man drar dit oxå en sväng :)   Det lär la märkas ikväll...
Jag längtar iaf, det ska bli skoj, har inte varit ute på himla länge...
Safiren Ikväll !!!



Vi ses i dimman gott folk !!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för en grymt rolig kväll!!

Love you <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-31 @ 17:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback