Jag Lever !

oj oj nu har jag varit PISS dålig på att skriva här =S
Men nu har jag äntligen samlat kraft för att skriva några rader ;)
Hmmm jag vet inte riktigt vart jag ska börja... haha...

eeeeh, förra veckan i tisdags åkte jag och min marw till örebro för jag skulle operera fingret på onsdagen. Vi kom till sjukan och jag fick träffa läkare och sjukgymnast, efter det blev jag inlagd på en avdelning. martin åkte hem vid sju på kvällen. Tillslut somnade jag. vaknade och gjorde mig redo för operationen duscha fick dropp o så vidare. Vid tolv så vare dax. jag blev nerkörd till op salen där förberedelserna började, jag blev inte sövd som jag vart förra gången utan dem bedövade heeela armen istället, vilket va väldigt läskigt då jag aldrig varit med om det tidigare. önskade att martin va där o kunde hålla min hand, men operationen va klar på 20minuter så det gick fint.. jag blev körd tebaka till mitt rum, fick värktabletter o käk. sen hade jag en hel kväll att spendera vilket gick fint då jag har underbara vänner som underhöll mig via telen o sms, det är skönt o veta att folk bryr sig. Vilken Tur jag har som har underbara vänner som finns där för mig i vårrt o torrt.. TACK <3 Det va guld värt att ha dem o prata med, för det är då fan inte lätt att sysselsätta sig på kukhuset.. Jag blev kvar under natten och dan efter gick jag te sjukgymnaste hundra gånger innan jag äntligen fick åka hem... Martin kom o hämta mig sen åkte vi hem till mamma o pappa för att visa upp mitt lilla finger osv.. sen vare bara att åka o käka sen hem o slänga sig i säng.. MIN EGNA säng, den va efterlängtad kan jag säga ;) Nästa vecka ska jag tebaka o ta bort alla stygn.. Håller tummen för att fingret blir som det ska denna gång !

Annars då...
jaaa i lördags va jag, martin, syster o daniel till sthlm, för att käka o glo bio, himla mysigt o trevligt !
söndagen hängde jag med martin på möte då han hade 1års nykterhet... BRA GJORT BABE !!<3
Efter mötet åkte vi o käka på olympos, mysigt värre !

denna vecka har det inte hänt så mkt, imorrn ska jag va barnvakt o sen träna...
På FREDAG äre PARTY som gäller... Ska bli himlans kul ;)
På lördag blire middag hemma hos mor o far, trevlans !

JUST... vi har äntligen fått tebax XBOXet fast då ett nyare o bättre ;)
Så nu spelar man en hel del och jag ÄLSKART, bättre tidsfördriv finns inte <3


lite uppdatering iaf :)


Puss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback