RALLY !!

Igår kväll åkte jag till Vingåker för att umgås med Andreas, vi käka gott o kolla på Idol, sen kolla vi på film, en mycket trevlig kväll... Tack Vännen

Idag är jag inte särskilt pigg, kom hem så jävla sent igår o sen upp vid tio för att dra o kolla på rally, det va ju inte speciellt skoj eftersom att martin va tvungen o dra o jobba så jag stod där i min ensamhet och blev allt mer o mer frusen, martin kom sen efter ett par timmar sen ville jag dra hem. har dammsugit lite nu, jag ska nog fan lägga mig o sova lite, är så jävla trött, svider i ögonen gör det, sen är jag inte världens goaste människa heller när jag är trött så jag SKA nog sova så jag klarar av att va social ikväll då vi ska hem till min mor o far för att mysa lite :) Ska bli trevligt !!

Vi hörs !

Kramis


/ Ina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback