Shopping, sim o FEST !

I torsdags va det segt men jag kom iväg till träningen iaf...
I fredas va jag med syster yster heeeela dagen <3 vi åkte till norris för att shoppa lite o vi båda hitta lite party kläder :)
när vi kom hem till k-holm igen drog vi till badhuset för att simma o shit va vi simma, i en HEL timme, skööönt, efter det hängde jag med syster hem för att vänta på marw, halv åtta åkte vi hemmåt. vid åtta kom pillan o hämta sin kissebebis, lite ledsamt men ett MÅSTE...

Igår drog jag iväg till ramona o slinga håret o bra vart det :)
På kvällen nalkades det ÄlgFest och det va skapligt roligt :)
Idag är man lite seg, trött mest...

Martin o jag städa som idioter igår, fan så fint vi har det nu, en stund iaf ;)

Ikväll får vi se vad som händer...

Nu ska jag seeeega lite till... myser i soffan med alla katter som är på myshumör idag.. Me Like <3

Hoppas ni har haft en bra helg!?
Det har jag haft iaf :)

PussKraaam
// Ina ♥♥

Nya Ina !


Kommentarer
Postat av: Catten

Fiiiiiiin du blev:)<3

2009-10-18 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback