Trött & Irriterad...

Jag är trött & Irriterar på mig själv o folk just nu.
Att det ska va så jävla svårt hela tiden.

har tränat idag, gick inte så bra, men jag fick röra lite på mig iaf...
imorrn ska jag umgås med syster, vi ska simma lite o det ska bli skönt..
på kvällen hoppas jag på att håret blir slingat...

mina kattungar är jätte stora nu, dem är så himla underbara, jag önskar att jag kunde spara alla...
men det börjar bli dax att släppa iväg dem :/


ne nu ska jag kolla vidare på tv, får se när jag hamnar i sängen ikväll eller inatt kanske jag ska säga...

Hörs !

------------------------------------

You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you

I found out I'm nothing without you
we belong together
Forever united somehow
I can't let you go



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback