Trött !

Inatt satt jag uppe till halv fem på morgonen:S
Hade legat i stort sätt heeeela dagen och tagit hand om marw som va lite sjuker, så jag va ju inte ett dugg trött, men vakna vid tio imorse o klev upp så förhoppningsvis så är jag dyngtrött ikväll, ocg NÅDE dig om du håller mig vaken ;) en seg dag idag med andra ord, men jag ska försöka släpa mig till träningen ikväll, måste röra på fläsket lite eller MYCKE, om det nu ska hända någe, fy fan vilket evigt kämpande det är med vikten, men det går ganska bra men det är en låååång väg kvar... SUCK... I Can Do It !!

har vart hundvakt idag o det gick fint, nu ska jag släppa in dem tre sm,å söta liven (kattungarna) som har börjat va ute lite, dem tycker det är nice, speciellt när solen skiner ;)
Dem har blivit stora nu så snart äre dags att släppa iväg dem, men jag är inte riktigt redo än ;) 
Dem är säkert redo, men jag vill ha dem så länge som möjligt, fyyyy vad jag kommer o sakna dem små liven sen, men skönt att det är folk jag känner som ska ha dem så jag kommer att få träffa dem :)

Kanske ska försöka få i mig lite mat oxå, har inte ätit någe sen kl sju igår kväll, men det skumma är att jag inte ens är hungrig :/ Får se vad jag hittar i mina tomma skåp...


mat o sen sega lite sen blire träning:)

PussKraaam

// Ina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback