Arbetslös !

jaha nu är man arbetslös oxå... men det ordnars sig nog snart...

Ilördas så vare ju fest hos pillan, en mycket trevlig kväll måste jag säga :)
Träffade vingåkersbor på statt sen o va med dem hela kvällen, då alla brudar försvann, men jag hade en kanon kväll.. Tack Alla...

Denna vecka hare inte hänt så mkt, har tränat, umgåts med syster, varit i vingåker hos Andreas.
Jag va hos sjukgymnasten igår och han tyckte att det gick framåt med knät, det är ju skönt o höra :)
Får se när jag är redo för match igen...

Ikväll så kommer mina snuskisar hit för massa mys o film, jag har saknat dem såååå mycke så det ska bli härligt att få träffa dem igen <3

Imorrn ska vi hem till dannes päron o käka, det ska bli himla trevligt :)

Dem söta små kattungarna bara växer o blir allt mer busiga, dem är så himla gosiga oxå :)
Nya hem till dem är fixat oxå, men jag får ha kvar dem i 6veckor till, massa mys ^^
Dem jag ska ge bort har namn, men den jag ska ha själv är namnlös,
så om ni har förslag så säg till, ett killnamn med S i :)

Jag har blivit KÄR ...
Hihi... jag lägger upp låten sen ^^

Ha en bra helg allihop<3

PussKraaam
// Ina  

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback