Me Like You <3

jaha, igår va jag på utbildning, efter det va jag med syster..
vi åkte te flen för att käka lunch med min Marw...

Idag fixar jag och donar lite här hemma :)
Vid Lunchdrog jag till kakan <3
hon bjöd mig och syster på lunch sen kolla vi in hennes och fredriks nya hus. jätte fint och stort :)

Nu sitter jag här i soffan o degar, martin kommer väl hem snart och då blire väl dax för mat.
sen drar han in på möte och jag blir väl sittandes här...

Jag längtar tills på Lördag för då jag följa med syster och hanna på fest, det ska bli redigt skoj att festa med nya människor :)

 har någe fel på mina ben, igår när jag va inne istan fick dem dampo krampa som faaan så jag klara inte ens av o köra bil och idag när jag vaknade så hade jag sååå jääävla ont i vaderna och jag har fortfarande ont, kan fan knappt gå... jag undrar va det är för fel =S

Aja nu ska jag försöka att få lite pli på kattjävlarna som är överallt o ingenstans, dem vandaliserar mitt hem...Igår bet dem av mus sladden, irriterande... men jag trivs när det är lite rörelse här hemma, då har man lite o göra och dem är mysiga och bra sällskap ;)

Ta Hand Om Er !!
Puss
/ Ina ♥



            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback