Morriz !!

jaa nu har vi ÄNTLIGEN döpt våran lilla buse till Morriz :)
det passar fint på han.. haha

Fredagen bjöd på mys o film med angelica och joel, det va himla trevligt att dem dök upp, vi har saknat dem massor...
Lördagen va vi hos dannes päron o käka mycke trevligt och gott :)
Söndagen va vi ett gäng som åkte runt o kolla fotboll, först i valla sen i vingåker, efter det drog jag till Andreas en stund o sen hem för att käka.

Idag har det inte hänt mycket, jag har mest setat vid datorn o sen kollat tv, jag va barnvakt åt felix en stund oxå...

Imorrn ska jag på utbildning o sen hoppas jag på att jag får jobba lite :)
på kvällen tror jag att det blir träning...

vad veckan har att bjuda på märks.

Vi hörs...
Puss /Ina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback