NattUggla !!

har inte orkat skriva på ett tag, men ska försöka uppdatera det som hänt under veckan..

Ilördags så firade jag o martin 4 kärleksfulla år, på morgonen åkte vi ut i skogarna med fyrhjulingen + sju st till plus tredubbelt med folk, det va riktigt häftigt :) Iaf, det va rally som gällde, va nån jävla tävling här ute;)
första stället vi stallde oss på för att titta på dem galna bilförarna så va det en förare som bissbedömde kurvan o körde rakt ner i diket PRECIS framför mig, så hade han åkt i på andra sidan hade han knockat mig ganska reält, vilken kick.. hehe... häftigt va det o jag njöööt som tusan...
på kvällen så blev det käk på olympos, mkt gott o trevligt <3

i söndags så hängde jag med för att kolla på brudarna till åker, där dem skulle spela match mot serieledarna, det va en GRYM match att se på, adrenaliet flöda som aldrig förr... Brudarna gjorde världens grymmaste insats o vann med 0-4, tummen upp !!

Denna vecka har i stortsätt bara innehållit plugg,
jag har vänt på dygnet ordentligt, jag pluggar fram till 4-5 på mornarna lägger mig o sover fram till elva sen är jag uppe o pluggar igen, jag får se hur detta påverkar mig imorrn, då jag måste upp tidigt för att vara i k-holm kl12 (tror jag) för att göra mitt allra sista prov, om jag nu ens kommer bli godkänd...  jag är lite orolig för att det kommer bli mitt första IG... MEN, den som lever får se...

Tidigare IKväll åkte jag te syrran där det va massa folk, det blev fotbolls titt och idol, sen hem o nu sitter jag här, pluggar dock inte just nu, för kände att det va på tiden att uppdatera lite,

Imorrn, blire skolan, sen kanske det blir träna lite, skolan slutar två o träningen börjar halv sex, så jag får se vad jag hittar på däremellan ....

På fredag vet jag inte ALLS vad som händer, men det visar sig.

MEN, på lördag då jävlar blire FEST =)
Då ska jag till Gullet Pernilla <3
Sen blire väl Statt på det !!
Och trevligt sällskap ;)


Söndagen blir segodego dag med Pringles & Trocadero ;)

Ne nu ska jag plugga vidare...

Vi Hörs !!

Puss & Kram

// Ina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback