Party & Uska !

Okeeeeeey, nu har jag ÄNTLIGEN blivit klar med min utbildning och nu är jag Undersköterska, det har gått jäklit bra och jag är stolt över mig själv :)

Ikväll blire party, det ska bli så himla skoj :)

Igår drog jag till vingåker för att umgås med Andreas, det va himla skoj o trevligt.. Tack Vännen !!

När jag kom hem så stod maten på bordet, min älskling hade lagat mat heeelt själv, guld medalj till han ;)
smaka jätte bra !!
på kvällen blev det skräckis tilsammans med marw o kattungarna<3

Nu så ska jag käka, göra mig redo för att dra o titta på brudarna som ska lira boll (jag vill oxå), sen drar jag o syrran hem till henne för att göra oss redo för party :)
Hoppas på en underbart rolig kväll med underbart roligt sällskap<3

Vi Hörs !
ha en bra helg!

Puss
/Ina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis raring:) Mkt bra jobbat och Nu är du äntligen Uska;9 Ikväll ska vi röjja;) weeeiii

2009-09-12 @ 12:50:49
Postat av: mallan<3<3

De va ja som skrev första inlägget haha fan att man glömmer skriva vem de är ifrån.. haha

2009-09-12 @ 12:51:44
Postat av: Hanna

Grattis sötis!

Va duktig du är!! =)



Ser fram emot kvällen.. ska bli riktigt skoj!

Ha de bra, ses snart =) kramar om <3<3<3

2009-09-12 @ 13:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback