*suck

Idag så har inte ett skit varit roligt, men jag kom upp imorse iaf vid tio då det va dags att göra sig redo för att åka in till staden för att göra prov (blev godkänt), efter det så hörde jag med min vän om jag kunde komma förbi, men han hade inte tid just då så jag åkte hem till mamma för att vänta på att han skulle höra av sig, men när han väl gjorde det så orkade jag inte åka dit så jag la mig o sov istället, efter nån timme va det dags för att svira om till fotbollsdräkten, träningen gick ok. Skönt att få röra på fläsket.

Halvvägs hem bryter jag ihop...
Kvällen har varit ett helvete,
det är mycket som snurrar i mitt huve just nu,
jag funderar mycke på vad jag ska göra för val här i livet för att jag ska må bra !
jag kommer inte direkt fram till så mkt,
det enda jag känner just är att jag är trött på det mesta och dem flesta... 
jag vet inte riktigt vem jag ska prata med heller, alla människor är så jävla falska
och jag orkar verkligen inte lägga min energi på det här men jag vet faaan inte vad jag ska göra,
det är så jävla svårt att få ut alla tankar ur huvet.
Just nu finns det inte en enda positiv tanke, men jag ska försöka gå vidare
Men det är fan inte det lättaste..

Det jag skulle vilja veta är hur folk tänker igentligen !?
Jag känner mig bara sviken, deprimerad, ångest, besviken, arg, ledsen, förtvivlad...

men det är bara att bita ihop...
Yeeeh Baby !

Det Finns en person som finns där.. ALLTID
TACK Fina Du !!


KYSS
/ InaDenFina

Imorrn Blire Andra Bullar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback