yeeeeeeeeh

oj länge sen jag skrev nu, men men
iaf lördagen förra helgen va kanon, festa med gosigt folk o vi hade super skoj,
veckan har inte varit speciellt spännande.
jag provade o träna lite boll i torsdags o se hur det kändes med knät, det gick ganska bra o springa men så mycket mer än de va det inte... sen dess har knät varit stelt o så... INGE kul...

i går åkte jag till vingåker för att ta en fika med andreas, det va mkt trevligt, vi tog en rajd på outlet oxå :)
på kvällen åkte jag till syster för att titta lite på fotboll o så åkte hem o titta tv sen sova.

IDAG har det varit en UNDERBAR dag hittils, jag o martin firar fyra år idag. jag skriver mer imorrn eller nåt för jag måste göra mig redo för vi ska in till staden o käka gott o mysa.,

vi hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback