Booooring !

Jag har haft så tråkigt idag, först i morse åkte jag in med katten som skulle kastreras. Sen hem fixa o trixa lite.. Sen då?? vad fan ska man hitta på?  jag hatar att bara gå runt här hemma, ska bli så fanastiskt skönt att åka o jobba imorrn :D

Har blitt förkyld igen, fy fan så surt det är.. men får hoppas att det inte blir så allvarligt.
Jag o maria va duktiga igår och gick en promenad. Efter halva vägen så känner jag hur skapligt ont jag har i hälen, yes en blåsa på g. haha jaa vad gör man fortsätter eller vänder, same shit jue. Så det är kul att varje gång jag försöker vara lite duktig får jag bara skit = Fet blåsa på hälen. AJ ! Nästa gång jag ska gå promenad blire Foppa tofflor !! Så ingen träning blire idag för min del :/

Just jag, marw o maria va på föreläsning i V-åkerigår m Socker. Fy fan så sjukt det är. Vilken jävla bra föreläsning alltså. Så nu ska jag o marw ändra lite i vårat ätande !No sugar here INTE ^^ hoppas ja iaf.


Aja Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback