Matchen !

I måndags spelade vi ju match, andra tillsammans och jag tycker att vi är duktiga.
vi spelade mot ett skit lag och vi vann med 10-0 så vi är ju skapligt duktiga iaf, det kommer nog ta ett tag innan alla känner sig hemma osv men det som är skönt är att alla vill fotboll o inget annat trams o flams !
Måndagens match va min andra sen jag skada knät, jag spelar dock inte så mycket för att knät är inte direkt stabilt så man får ta det lilla lugna, himla tråkigt men jag hoppas det blir bättre !
Träna gjorde vi igår och det va himlans skönt, längtar bara lite till gräset, jag tycker INTE om att spela på grus !

Vårat lag gör iaf sitt bästa sen får vi se hur långt det räcker, huvudsaken är att vi har roligt tycker jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback