Nu & FörAlltid !

Marw och jag har pratat lite och om allt går som planerat så kommer nästa år att vara ett fantastisk år, men då äre mycke jobb som måste ligga bakom, jag vet att vi klarar det tillsammans för vi är förjävla grymma !

Så jävla spännande !!

Jag tycker att det är fantastiskt att man kan hitta sin stora kärlek när man är 18 bast, vi har snart vart ihop i fem jävla år och det är otroligt länge, visst att det har gått upp o ner men inga större tokigheter och jag har aldrig älskat en människa mer än honom, det är obeskrivligt faktiskt, man kan hålla på o skriva om dittan o dattan men jag skulle iaf aldrig kunna beskriva hur mycket han bedyder för mig och hur mycket jag älskar honom. Han är bäst ! och vi är så jävla fantastiska ihop !

Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback