Trevlans !

Igår va vi hemma hos mamma o pappa o käka gott, drack gott o umgicks med härligt folk, vi va en hel drös och det va fantastiskt roligt :) Tack för det ♥

Imorse vakna jag vid typ halv elva, gick upp o gjorde mig redo, borsta tänderna osv, slängde mig sen i sängen igen men bara för att försöka få upp min älskling, men jag lyckades inte, vid halv två vaknade vi av att telen ringde, båda fick panik. HUR FAN KAN MAN SOVA TILL HALV TVÅ?? Helt stört, men jag måste erkänna att det va hygglit skönt ^^  Men dagen blir ju helt fucked. HAha !

Ikväll ska vi till marws päron o käka o mysa lite :)
Ska bli trevligt !

Nu ska jag gå o lägga mig i soffan o kolla film o mysa lite med Molli :)

Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback