Up In The Sky !

Mycke har hänt sen sist, men ni får bara en liiiten uppdatering :)

Serie premiär i söndags, vi vann och det va himla kul men det kommer nog bli tuffare på söndag :/
Men det är bara att kämpa !

Igår kom Embla hit (hund) och vi ska ha henne fram till tors eller fre, det är så jävla kul att ha hund speciellt i detta väder då man kan va ute heeela tiden, såååå jäääla nice.


Vilket jävla väder det va igår då, shit mega varmt !
Va över till maria och tog en kaffe och satt o sola o snacka lite skit , himla skönt !
Senare på eftermiddagen kom min underbara fia, vi satt i solen och pratade om allt mellan himmel och jord, vi käka go mat och sedan kollade vi på Avatar (igen), så jäkla bra film.
 En fantastisk dag med min bästaste vän !
Älskar dig



Idag hare inte hänt så mkt , lekt med Embla, varit på promenad osv.

Ikväll ska jag hänga med Marw på Möte för han ska ta tid, för i söndags hade han varit Nykter i 1år och 6mån.

STORT GRATTIS,  du är så JÄVLA BÄST ♥



ÄLSKAR DIG ♥





Kommentarer
Postat av: Sophia

Du ska veta att jag tänker på dig o den dagen fortfarande, det e så himla underbart att vara med dig..vi skrattar, vi gråter och har bara allmänt skoj tillsammans..DU E SÅ HIMLA UNDERBAR min bästaste vän!! <3 det finns ingen som du.....Älskar dig så grymt mycket gumman...

2010-05-04 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback