Livet, Livet !

Livet rullar på, knappt man hinner med ibland,
vi jobbar och sliter, och man förstår inte riktigt var all tid tar vägen....
Det enda man känner är att man börjar bli gammal...  vart tog ungdomen vägen ??


USCH !


I helgen åkte jag o marw iväg med ett gäng grabbar/gubbar? ^^
Iaf det blev en redig fyrhjulings ride, mkt roligt.
Fyrhjulingar fastna, gick sönder, mycket lek. En del va leriga från topp till tå :)
En riktigt Bumpy Ride... Love It !!

Här är några av hojarna :)






------------------------------

Det va länge sen nu jag hade alla mina fem katter hemma samtidigt, dem tre minsta är typ alltid hemma, men sune och inez är typ aldrig hemma. men denna vecka har alla varit hemma, det är så roligt att se :)
men jag lär ångra i vinter att jag har fem katter för då gör dem inge annat än att va inne o skita ner :/
Men men ^^


-------------------------------

ajust, jag o marw har världens otur just nu,
våra saker bara trillar isär fast det är nya grejor,
tvn är paj
bilen är paj
dvdn är paj

inte så mycke grejer men stora pengar :/
inte så roligt alla gånger speciellt inte näre blir allt på samma gång..
Men tvn lämnar vi in idag, bilen ska lagas på måndag och en dvd äre ingen panik med :)
Så det börjar ordna upp sig :D

-------------------------

jag va ju o träna förra veckan för första gången på eeeeeviiigheeeter ^^
gick hyfsat, men det är ju det där jävla knäääät.
Jag får se om jag får iväg röven ikväll oxå för träning, men äre blött ute tror jag nog att jag skippar det, läskigt med knät ju! men det är skönt att komma igång....

---------------------

nehe nu ska jag nog ta o städa här hemma... eller nåt ;)


BYE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback