Oh Yes !

I vanlig ordning så är jag inte så effektiv med skrivandet, men det går ju upp o ner som allt annat.

Danmarksresan va iaf kanon, så jävla skönt att lämna landet ett tag, men det va lika skönt att komma hem igen sen :) haha

Jag har börjat jobba igen, och dagarna bara flyger förbi...

Dagarna består av jobb, markstensläggning,mys,film,bio o umgås med folk, full rulle heeeela tiden, men det är roligt.
Ikväll har jag äntligen satt mig ner så man får andas lite oxå o inte bara flänga runt överallt o ingenstans.

Martin kommer snart hem & då blire mat, jag är ledig nu i två dar det ska bli skönt.
vi ska fira martins födelsedag på freda eftersom jag jobbar heeela helgen.
Martin kommer att få världens bästa present :D

Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback