Nytt Jobb ??

Helgen har svept förbi, fredagen skulle jag ha festat med penny, men kände mig inte riktigt peppad för det så jag stannade hemma istället för att mysa med martin (vilket folk säkert tycker jag gör hela tiden), men jag älskart :D Vi hade det himla mysigt, vi åkte te perssons för att umgås lite med dem oxå. MYCKET trevligt ♥
Lördagen blev vi väckta av mamma annica som hade problem med värmen så vi tog fyrhjulingen och åkte dit, käka lite frukost o sen åkte vi hem. Senare kom Angelica och Joel och Kalin oxå lite senare. (danne,catten,stefan & marie skulle oxå komma men vågade inte pga vädret) men vi klarade oss ändå utan deras söta sällskap. Vi käkade förjävla go mat. Bastade och Badade i snön vilket jag Fick tvångstanke att göra och fick iaf med mig joel o marw ut, (Y) sen såg vi på film (upp) söt film :) söndagen bestod av slapp, städ o träning. på kvällen kände jag mig hängig, och igår va jag förkyld och är fortfarande kan kanske bero på att jag badade i snön, hehe men det vare värt :D En helt klart Härlig helg ♥

Idag har jag varit och skrivit på anställningspapper :D
Har även vart på inskolning vilket blir några dagar till denna vecka.
Får se om brukaren och jag klarar av att jobba ihop, men än så länge känns det helt okej :)
Just nu är det luddigt men jag återkommer när jag vet mera.
Jag kanske inte alls passar som personlig assistent, men man får aldrig veta om man aldrig provar :)


Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback