Snöööö !

Fångad av en snöstorm???



Vilket väder, klockan kvart i sju imorse ringde telefonen, - Hej har du lust och komma o hämta mig jag ligger i diket.. HAHA okeeeej, marw hade glidit ner i diket så jag klädde på mig och sen drog iväg, HELVETE vilket väder, eftersom att det blåste som fan fanns det bara ett körfält det andra va täckt med en meter snö, när jag nästan var framme ringde marw igen och sa att han hade fått hjälp upp ur diket, okeeej så det va bara att vända, på vägen hem hade en annan kille fastnat med sin bil, jag kollar läget men han hade ringt efter hjälp så jag åkte vidare, jag fick då köra på fel sida av vägen eftersom det inte gick att köra nån annanstans, så jag hoppades på att inte få möte då jag hade blivit fuckad,(jag kan oxå erkänna att jag va på väg ner i diket ett par gånger, inte kul men jag klarade mig) när jag nästan va hemma typ 500meter ifrån huset va jag tvungen att ställa kvar bilen och gå hem då en skolbuss hade stallt sig på sniskan och blockera heeela vägen och fast satt han.. haha snacka om kaos ! men allt ordnade sig tillslut, martin klara sig och bussen fick oxå hjälp sen... roligt när det händer lite, hehe !

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback