2010

Jaha då har det blitt ett nytt år, känns helt ok !

Dan innan nyårsafton dvs onsdag så kom det hit en massa underbart folk för att spela bingolotto mysa o basta och det gjorde vi minsann, det blev en underbar kväll.. vi va tvugna att bära upp en hel soffgrupp till för att få plats men det funka helt ok, en förjävla lyckad kväll helt enkelt ♥

På nyårsafton va vi ute o käka ett stort gäng sedan åkte vi allihop hem till mina päron där vi spendera resten av kvällen, himlans trevligt va det ♥

Dagen idag är inte ett dugg rolig då jag har lite smått panik.. men det kommer nog att bli bra tillslut.. Marw åkte iväg te Skara tidigt imorse med pålle o micke då jag o martin ska skaffa oss en fyrhjuling^^
haha men det är vi värda tycker vi, här har vi det lilla livet ;)



Så jag antar att när martin kommer hem sen så blire nog en MASSA lek vilket vi tycker om :)
En fin liten leksak, eller vad tycker ni ? Hehe.. jag gillart !

Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback