Kära Ni !

det har kanske blivit en feltolkning av det jag skrev i mitt förra inlägg. 

Skratta och skaka på huvet är det enda jag kan göra för det är faktiskt bara patetiskt,
HAHA !!
Önskar jag kunde radera alla ****** i mitt liv för jag klarar mig fantastiskt bra utan alla ******, HAHA !

jag vet inte säkert vilka som har tatt åt sig eller vad ni tycker och tänker, men för att det inte ska bli tokigt så tänkte jag förklara vad jag menar, vilket jag igentligen inte vill ifall jag misslyckas, så när jag har förklarat så är det fritt fram för er att stötta mig i detta :)

Grejen är den att jag kan säga att jag har slutat snusa vilket jag är väldigt stolt över (får hoppas att jag håller det), men jag har lite svårare med rökandet så det jag menade med texten va att jag skrattar åt mig själv för det är sjukt att man måste utsätta sig för nikotin därför önskar jag att jag kunde radera allt sånt skit ur mitt liv.. vilket inte är det lättaste men jag försöker :)

så jag ber om ursäkt och ska försöka att inte skriva i gåtor i fortsättningen !
 Hihi ^^
Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback