Ojoj !

Redan torsdag, sköönt !
Jag har börjat jobbat nu vilket känns underbart, känner verkligen att jag valt rätt genom att pluggat till Uska, det passar mig perfekt !
Idag har jag vart hemma och har fått lite gjort känns bra ! får se om jag får jobba någe imorrn, ska på möte imorrn på eftermiddagen sen kanske det blir simma med mamma o syster får se om det är nån mer som ska med :)
Helgen har vi inte så mkt inplanerat, ska på Dop lördag, sen visar det sig vad mer för bus vi ska hitta på !

Jag känner att livet rullar på fantastiskt bra just nu, en underbar känsla ♥

Bye !

----------------------------
Skratta och skaka på huvet är det enda jag kan göra för det är faktiskt bara patetiskt,
HAHA !!
Önskar jag kunde radera alla ****** i mitt liv för jag klarar mig fantastiskt bra utan alla ******, HAHA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback