Skärpning !

Häromdan fick jag en tillsägelse om att jag är dålig på att uppdatera min blogg, och jag kan inget annat än att hålla med, men det är så mkt annat som händer i mitt liv just nu så det är lite svårt att koncentrera sig.. men jag ska försöka bli bättre.. !

Veckan som varit har vart kanon,
i tisdags vart vi bjudna till fredrik o kakan då vi va ett gäng som käkade otroligt go mat, spela spel o hade det trevligt, TACK för det <3
Usch det är så svårt att uppdatera vad man gjort, man glömmer lätt bort :S
Men iaf, i fredas vart vi bjudna över till min mor o far där vi oxå käka go mat och hade det trevlans :) <3
Igår bjöd vi över martins päron, isak o karin för go mat, sen åkte vi till öknaby för att titta lite på tv o mys.. sen hem o sova blev dock väckt efter en timmes sömn då karins pruttbil inte starta så marw fick åka o hämta henne i valla :)

IDAG då, ja det är tänkt att vi och några till ska åka ut på isen o köra fyrhjuling o skoter, får se hur det blir med det, marw o isak är iväg och borrar isen nu så vi får se om den är tillräckligt tjock :)
martin ringde precis o sa att isen är tjock nog för att åka på, så jag ska klä på mig varmt nu o sen gå ner till sjön, sen om vi blir ett gäng återstår att se :)
------------
Jag är JÄVLIGT stolt över mig själv och min kärlek då vi är på god väg att klara av någe jag aldrig trodde va möjligt, men vi är starka tesammans och jag tror nog fan att vi skulle kunna klara av vad fan som helst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback