Underbart !

Denna helg har varit kanon verkligen, i fredas va vi ett helt gäng som drog o discobowla, himla trevligt. efter det drog vi en sväng hem te marie o stefan där fick jag träffa min lilla korv (katt), saknat henne massor och hon är lika knäpp som hon va när jag hade henne, så himla mysig/tokig katt ! Klockren kväll iaf <3

Lördagen kom catten o danne ut hit, vi drog ut på isen för att köra med fyrhjulingen o snöskotern (bob bakom), super skoj :D på kvällen drog vi till Eskiltuna för att käka på Mongoliksa, himmelsk gott, när alla va dyng mätta drog vi hem för film o mys sen sova, Toppen dag/kväll <3

Idag har det inte hänt så mkt, fixat o donat lite här hemma...
Nu ska jag fixa med maten så den är klar tills marw kommer hem, Ikväll ska det ätas DillKött, MUMS :)

Bye !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback