IRRITATION !

Det är mkt hat i mitt sinne just nu eller hat o hat ? MEST Irritation tror jag och det kommer o går men jag blir så trött på patetiska falska äckliga människor... det ända jag kan göra är att skratta, för jag fattar inte hur lågt man kan gå innan man är på botten och känner sig själv så jävla patetisk.. stackars människor jag kan inget annat än att tycka synd om er... hahahaha vart är självrespekten??? jag fattar inte ens varför jag bryr mig men jag tycker väl om att skratta åt andras idioti. stackars människor... skadeglädje heter det ju.. på HÖG nivå HAHAHAHA


aja nog om det, jag måste börja lära mig att skita i andras beteende och göra mitt bästa, alla är vi olika, har en situation på jobbet, jag tycker det är jobbigt då jag gör allt perfekt, den andra är en levande svinstia... hon kanske gör allt i sin makt för att det ska va perfekt i hennes värld, så jag ska ignorera och försöka acceptera att vi alla faktiskt ÄR olika och allt kan inte va på mitt sätt... en prövande övning men det är bara att görat annars kommer jag att gå under o få panik har jag en känsla av... att vara perfekt är inte det lättaste alla gånger ;)  


det finns mkt här i världen jag kan få krupp av, men jag MÅSTE verkligen lära mig att inte bry mig för dessa saker angår inte mig ett dugg, men när människor är så jävla idiotiska och konstiga så kan jag inte hålla mig.. jag undrar hur jag är uppfostrad, eller hur är dem andra uppfostrade?? jag har så mkt sjuka grejer jag funderar på. den största frågan jag har i mitt liv just nu är :

VEM BESTÄMMER VAD SOM ÄR RÄTT OCH FEL??

hur kan jag veta att det jag tycker är rätt?
när det är många människor som (jag tycker) gör idiotiska saker?
äre jag som tänker konstigt, gör de rätt? har jag fel ??
för hur kan folk leva med sig själva ibland ???

VAAAAAA???
hatar detta man blir så förvirrad !!



 ne usch nu måste jag skriva ett positivt inlägg på en gång så jag kan kompensera detta bitterfitta inlägg !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback