Jobb & Lycka !?

går det ihop?

jaaa, jag är jävligt lycklig för at jag har ett jobb, blir trött på folk som gnäller över sina jobb, dem är så trötta o dittan o datten... ne era jävlar vad glada för att ni har jobb förhelvete. tänk på dem stackarna som bara går hemma o inte har nåt jobb o därmed inga pengar... ne usch, jag är överlycklig över att jag har jobb och att pengarna ÄNTLIGEN strömmar in !
 Har iaf jobbat nu måndag o tisdag blir även jobb onsdag o torsdag, ledig sen fredag lördag och söndag... dem dagarna är fullbokade. Fredagen drar vi förhoppningsvis te Västerås för att umgås med syster o danne ♥ Lördagen blire inflyttningsfest hos Cockie ♥ ska bli skoj ! söndagen blir nog inte mkt gjort utan ladda inför jobb på måndagen :D

Igår efter jobbet drog jag o bästaste fia ut te marmorbyn för att titta på när mitt Grymma lag spöa Oxelösund. Dem är SÅ duktiga !! efter matchen så hängde jag med fia hem för lite mat och film. MYCKE TREVLIGT ♥
Denna såg vi !
Helt Ok.



IDag efter jobbet så tog jag en rajd på stan, träffa fia oså, MYCKE fattigare men det äre värt ;)
Ne nu ska jag nog vila lite så jag kanske orkar åka o träna ikväll, eller träna njaa röra lite på mig kanske, knät är ju inte ok och inte min förkylning heller, FEMTE JÄVLA veckan är jag inne på nu, när ska det ge sig lixom, mamma tror att det kan va pollen.. jaja jag får väl ring doktorn på fredag när jag är ledig !
Trött på skiten är jag iaf. men jag lever och det är ju huvudsaken så då kanske inte en förkylning är heeela världen :)


Hare bra folket !
Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback