Kärlek !

Det finns SÅÅÅÅ mkt kärlek i mitt liv, jag känner mig trygg o säker, sååå himla skönt.
jag har underbara vänner som ALLTID finns där, underbar familj,
och en Alldeles Fantastiskt Underbar Man i mitt liv ♥

Älskar MITT Underbara Liv



har jobbat hela veckan och kvällarna har gått åt till att umgås med vänner och familj, tränat o så !
I onsdags kväll va vi ute hos dala o milla o myste ♥
Torsdagen tog jag en låååååååång fika med min bästaste vän♥
senare myste vi med ramona o emil med go mat♥

så denna vecka har det varit full rulle, mycke roligt har hänt men man är fan inte kaxig idag, har bara gått runt o segat. men det kan va jävligt skönt det med, och välbehövligt för sjutton :)

Ikväll ska jag, marw, milla, dala o (little bror?)  till Västerås (catten & danne) för att äta gott o bara mysa♥
blir väl en o annan film oxå, kanske bio ?
a det ska bli en fin kväll iaf :)

Imorrn äre Party !!

Hörs när jag har återhämtat mig från helgens bravader!

BYE.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback